Re: 0,202122 - weekend.

Autor: Bastor (bastor_at_chrobot.krakow.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 09:50:56 MET DST

Na grupie pl.internet.polip Szymon <szymon_at_klub.chip.pl> napisał:

> Użytkownik "Bastor" <bastor_at_chrobot.krakow.pl> napisał w wiadomości

> jest
> nocką. A

> Niestety to ja Ciebie zmartwie. Była do 16 marca. Zobaczysz :-)

czy do ciebie człowieku nie dociera to co piszą inni. Jarek Rafa pisał, że
dzwonił do TPSA i powiedzieli mu że było do 31 marca. Ja rozumiem że w TPSA
jest burdel, ale bez przesady. Zresztą ja tam nie siedze tyle przez modem,
żebym miał się przestraszyć rachunku, a weekendy i tak zazwyczaj siedze po 22
bo wcześniej nie ma mnie w domu

Bastor

--
Sebastian Maliszczak * bastor_at_ciapek.uci.agh.edu.pl * IRC #rancho #prk
http://www.chrobot.krakow.pl/bastor  *   http://azyl.chrobot.krakow.pl