Re: InterNetia - komunikat prasowy

Autor: Ardi (pepik_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 00:20:01 MET DST

Witam.
Dzisiaj byłem w BOK'u Netii i podpisałem umowę. Dostałem także opis usługi
internetowej.:
3 konta email po 15 MB, strona WWW , płytka z IE OE itp ,ale co
najważniejsze opłaty będą tańsze o 20 % ( sobota, niedziela, święta - cały
dzień , w pozostałe dni od 22.00-8.00).
A więc jeżeli dzwonisz z TPSA do Netiii płacisz (0,27-20%)+ Vat co daje
0,2635 zł z Vat za 6 minut, a jak jesteś abonentem Netii i wybierzesz
abonament zielony (23zł+vat) to płacisz (0,26-20%)+vat co daje 0,2537 zł z
Vat za 6 minut. A więc taniej. Na razie nie będzie dostępu ryczałtowego
:(((((
Ciekawy tylko jestem jaka jest jakość tych połączeń (radio)i jaką prędkość
negocjują modemy. Pani z Bok Netii powiedziała że 56600 a ja uśmiechnąłem
się szyderczo....
Teraz też mam telefon przez radio, ale w innej firmie i jest to poniżej
krytyki (14400, co chwile zrywa, max 0,5-0,9 kb/s. Jeżeli ktoś jest
abonentem Netii i łączy się przez 0-202122 to niech mi powie jaką prędkość
osiąga.
pozdrawiam
Ardi