Re: anonimowy dostep do sieci

Autor: Rafał Wielicki (rafal_at_thalassa.iopan.gda.pl)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 03:04:20 MET DST

Adam Kułagowski wrote:

> Kazda komorka (karta) ma swoj Id ktory jest wysylany przy polaczeniu .
> A komorka jest zapiasana na konkretna osobe . Tak wiec jesat mozliwa
> identyfikacja karty nawet po wyjeciu karty (tu moge klamac) . Zrodlo
> pl.misc.telefonia. Futszak sie nad tym rozwodzil .

Każda komórka ma kilka numerów które rejestruje system między innymi IMEI komórki
i numer karty tak że jeśli dzwonisz bez karty 112 (o ile wiem to w Polsce
zablokowane ale poza Polskš działa) to identyfikuje się właśnie IMEI. Co do
identyfikacji karty po jej wyjęciu to możliwee jest to tylko poprzez powišzanie
numeru karty z komórkš w której poprzednio jej użyto.
R.W.

--
 Rafal Wielicki <mailto:rafal_at_thalassa.iopan.gda.pl>
   Technical University of Gdańsk, Telecommunications Faculty