Re: RBL # Re: prosba pouczenie (informacja)

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 12:09:06 MET DST

Krzysztof Czuma <czuma_at_elektron.pl> writes:

[RBL]

> Gdzies zapomnieli zablokowac transferu domeny? Z pewnoscia zalataja te
> luke.

Nie wydaje sie by mialo to zwiazek z problemami z pamiecia.

> Na pewno? Jesli provider zbankrutuje, to kto bedzie placil podatki na
> Panski serwerek, pensyjke, pokoik, krzeselko, kabelki itp.?

Moge prosic nieco jasniej? Bo nie wydaje mi sie by ktos placil jakiekolwiek
podatki na ww rzeczy, ale chetnie dowiem sie szczegolow.

> Bardzo interesujaca uwaga. Ja tez uwazam, ze srodki stosowane przez RBL
> nie sa skuteczne przeciwko "spamerom". Bo nie o "spamerow" tu chodzi,
> tylko o wprowadzenie powszechnej kontroli obiegu poczty.

Proponuje skorzystac z uslug osoby utrzymywanej z podatkow (przypuszczalnie)
- dodam, ze wizyta u tej osoby nie wymaga skierowania.

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator