Re: POL34

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 20:03:59 MET DST

Dnia 6 Apr 00 o godz. 18:44, JS napisal(a):

> Tak też napisałem. Zwróć uwagę, że wspomniałem o dostawcach komercyjnch,
> często bardzo dużych i dobrze zorganizaowanych, nawet z "własną" dzierżawką
> łącza za granicę. Niestety styk ich z POL34 to kocioł; tak jak podany w moim
> przykładzie IP w Poznaniu 212.191.127.1...

Hm... nie rozumiem? 212.191.127.1 to styk miedzy Lodzia i Poznaniem w POL34...
O jakiego "dostawce komercyjnego" ci chodzi?

Poza tym styk dostawcow komercyjnych z POL34 to najczesciej de facto styk
TPSA z POL34, i tu bym upatrywal problemu.

> POL34 nie przyjmuje dostawców komercyjnych do swych zasobów, więc o nich nie
> dba. To sieć "naukowa". Co prawda niektóre MANy udostępniają swe łącza w
> POL34 dostawcom komercyjnym, ale czyniom to w niezgodzie z zasadami.

Ale co ma podlaczanie lub nie firm komercyjnych do POL34 do przepustowosci
bramki POL34-TPSA???
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl