Re: Ident po MAC: coś wątpię...

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 16:30:10 MET DST

isz_at_irc.pl wrote:

: : Dlatego, że zakłada, iż mam w domu jedną maszynę. Jak rozumiesz,
: : radzisz mi kupić huba?
: A jeszcze go nie masz ? ;)

Nie. Mam archaicznego bencka, bo sporo taniej.

: Blokowanie nowych adresów MAC to IMHO decyzja polityczna firmy,

Zgadzam się. Twierdzę tylko, że nie podoba mi się pomysł,
który wprowadza brzydkie utrudnienia dla mnie, np. uniemożliwia
wymianę karty sieciowej bez współpracy z adminem; karta pada
w nocy z niedzieli na poniedziałek, mam w domu zapasową, ale
to za mało, bo jeszcze muszę się dobić do admina i skłonić
go do tego, żeby zrekonfigurował swoje urządzenie.

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7          -- REAL programmers use INTEGERS --