Re: anonimowy dostep do sieci

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 14:21:54 MET DST

"Wojtek" <wojtek_at_sikornik.gliwice.pl> writes:

> maja.

> ... ale nie jest prawda przypisanie komorki do osoby. Telefon z prepaidowa
> karta SIM kupujesz w pudelku za iles pieniedzy i nie musiz sie przedstawiac.
> Tak wiec dzwonisz anominowa.

Niepawda. W wypadku POPa tzreba pokazać dokument tożsamośći i jest on
powiązany z numerem telefonu w bazie. NIE MA możliwości przepisania
popa na inną osobę (pytałem). Podpisuje sie papier na to ze to jest
twoj pop i bierzesz odpowiedzialnosc (czy cos w tym stylu). W wypadku
Sim+ trzeba sie zarejestrować. Jak jest z tatkakiem nie wiem.

Alex prepaidowiec zresztą

--
 1: Świat jest niesprawiedliwy.
 2: Świat jest niesprawiedliwy, nawet gdy wydaje ci się inaczej.