Re: Odp: anonimowy dostep do sieci

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 12:21:09 MET DST

On Mon, 3 Apr 2000 18:30:54 +0200, "Wojciech Apel" <wojtek_at_pik-net.pl>
wrote:

>Posrednio wynika to z Ustawy o Lacznosci w ktorej pisze, ze kazdy operator
>moze swiadczyc uslugi telekomunikacyjne w oparciu o umowe. Skoro umowa, to
>musi byc zawarta z kims a wiec mozna dojsc do tego, kto gdzie czego uzywal.

Zly wniosek. Zawarciem umowy jest wejscie do srodka komunikacji
zbiorowej. Zawarciem umowy jest podniesienie sluchawki w automacie
telefonicznym i wrzucenie zetonu... To TEZ sa umowy cywilno - prawne
tyle ze bez zachowania formy pisemnej. czyli w ustawie musialoby stac
"na podstawie umowy zawartej na pismie"...

>Taka jest teoria bo nie wiem jak sie do tego maja:
>- budki telefoniczne
>- karty prepaid w sieci GSM i nie tylko bo operatorzy naziemni tez je maja.
>W obu przypadkach nie ma umowy a jedynie czysta sprzedaz w pelni anonimowemu
>odbiorcy.

J.w.

--
Darek