Re: anonimowy dostep do sieci

Autor: Piotrek Bebenek (hq_at_e-Piotrek.com)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 10:43:40 MET DST

Darek Wichniewicz wrote:

> ??? Raz w zyciu kupilem taki telefon (IDEA) i transakcja wymagala
> wylegitymowania sie dowodem osobistym (placilem gotowka, wiec to nie z powodu
> zakupu na raty). Same karty SIM - oczywiscie sprzedaja jak leci, ale telefon
> jest jednoznacznie zarejestrowany na mnie. Nie wiem jak to wyglada w innych
> sieciach (ERA, Plus).

rzeczywiscie, rowniez w innych sieciach kupujac telefon z prepaid'em,
badz sama SIM - nalezy podpisac umowe i wylegitymowac sie dowodem
osobistym. no, chyba ze ktos kupuje telefon z prepaidem od osoby
trzeciej. jednak - z wiadomych wzgledow - nie jest to chyba najlepszy
pomysl..

BTW - troszke OT, czyz nie? ;-)