Re: Ident po MAC: coś wątpię...

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 05 Apr 2000 - 09:48:56 MET DST

On Wed, 5 Apr 2000, Michal Rok wrote:

+ehlo

 :)

+Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:
+> Tak z czystej ciekawości: ktoś daje głowę za unikalność ?
+>
+> Bo ja bym się bał :) - parę "ciekawych" osobników ma wystarczającą
+> wiedzę, żeby kupić sobie kartę z programowalnym HW-MAC :), a ponadto
+> sądzę że jest to "adres roboczy"
[...]
+Dopoki mialem z tym cos wspolnego to planowany byl system, ktory
+pamietal MACi klientow i nie pozwalal wejsc do sieci ot tak, z calkiem
+dowolnym i wczesniej nieznanym.

 Już zapomniałem: czy ten adres był "pokazywany" publicznie ?
 Jeśli nie to ok (ale z identyfikacji w *zewnętrznym* serwerze
nici !!), jeśli tak to sam rozumiesz... ;) numer telefonu trudniej
"podrobić" :)

+Michal

 Gotfryd

--