Poszukiwana rosyjska strona.

Autor: Raptus (raptus_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 18:41:30 MET DST

Poszukuję rosyjskich stron poświęconych filmom. Zależy mi zwłaszcza na
recenzjach, a jeśli ktoś miał by takie recenzje to bardzo prosił bym
żeby przesłał mi je na maila.
Sorry za off topic ale na innych grupach jakoś za wiele nie wskórałem,
a tą grupę czyta sporo osób i może znajdzie się chociaż jedna która
mnie uratuje. Odpowiedzi proszę kierować na priva, bo rzadko tu
wstępuję.
[ Raptus ]
[raptus_at_poczta.onet.pl]