Re: InterNetia - komunikat prasowy

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_ns.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 17:11:23 MET DST

Adam Kułagowski wrote:

> TPSA nie ma zadnych powodow . Netia ma o wiele wiecej .

nawet jesli konkurencja robi to samo co tpsa, to jednak mobilizuje.
i ja bym na konkurencje nie narzekal.

> Tak . Plus GSM .

ja dziekuje. jak sie ma zwykle polaczenie w plusie do zwyklego
polaczenia z telefonu naziemnego? ile kosztuje? a poza tym zdaje sie
ze jest z tego tylko 9600 .

> A El-net'u tam nie masz ? A nawet gdybys mial NEtie i obiecany HIS za pol
> roku to przerzucilbyl sie na Netie czy poczekalbys na HISa ?

ja bym sie przerzucil tam, gdzie maja lepszy transfer do polskich
providerow.
tpsa niestety tym nie grzeszy. co gorsza, nie idzie swiatowymi tredami
i wszelkimi zaleceniami by wszelkie transmisje robic lokalnie. przyklad?
chocby lublin gdzie z telefonu do lubmanu transfer idzie przez .....
warszawe.
mysle ze konkurencja uzdrowilaby te sytuacje.

> Zalezy czego wymagasz . Ja poszukalem i mam 5 MB za darmo bez spamu . I
> nawet mily adres fidor_at_vc.pl . Zawsze mozesz zalozyc konto na free.net.pl i
> zeobic przekierowanie na ten email z @beer.com (tez wdzieczna nazwa) . Trza
> po prostu poszukac ot co .

no dobrze. ale w firmach swiadczacych dostep do internetu.

> Tu sie calkowicie zgdzam . Ale Netia musi miec lepsza ( i to wyraznie)
> oferte od TPSa

od razu tego na 100% nie zrobia, bo zaraz tpsa wyskoczy ze swoja oferte
i udusi pomysl konkurencji. tpsa ma juz infrastrukture, konkurencja nie.
dlatego konkurencja wyrownuje, wybada i dopiero wtedy moze dostarczyc
klientowi cos lepszego.

wiem ze wszyscy oczekiwali ze w netii za dzwonienie do internetu nie
beda
naliczane oplaty, lecz ze bedzie to oplacane ryczaltem. ale tak nie moze
byc od razu, bo mozna po prostu utopic mase forsy i zbankrutowac.
wiec nie dziw sie (i wszyscy inni) ze taka netia (ja widze te firme
jako najwieksza konkurencje dla tpsa) jest ostrozna w decyzjach.