Re: Jestem zdegustowany - www.kolej.pl

Autor: ROBBO (robbo_at_robbo.si.ec.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 13:42:00 MET DST

> Tylko, ze akurat to byl akt kobiecy, a nie pornografia.
> Wsadz do wiezienia tez Prezydenta miasta st. Warszawy bo narzuca
> nieletnim ogladanie nagiej Syrenki warszawskiej i pomniku Nike.
> Aha, no i caly Kosciol Katolicki oskarz bo propaguje brutalnosc w
> figurkach pol nagiego faceta na krzyzu z lejaca sie krwia. Dla
> nieletnich takich widok musi byc bardzo szokujacy.

Ales ty dowciapny jak nie rozumiesz syrenki od baby z rozwalona ......
to wspolczuje. Nie mam nic przeciwko obrazom Rubensa ani nawet fotkom w
Playboyu ale przeciwko CATSowi juz mam bo burzy mi to estetyke.
Ale do tego zeby ogladac nikt mnie nie zmusza za to wchodzac na strone
zosalem poniekad zmuszony. Ale czy to wazne. Skoncz temat bonie wart jest
ani jednego bajta zeby to kontynulowac.

--
Pawel "ROBBO" Kaminski 	email:robbo_at_si.ec.pl tel+48605077548
Klub Ericssona - http://www.ericsson.org.pl/