Re: Internetowy wizerunek ENSI

Autor: Wojciech Kus (wojciech-SPAMAWAY_at_cool.waw.pl)
Data: Sun 02 Apr 2000 - 13:11:37 MET DST

Pawel Krawczyk <kravietz_at_alfa.ceti.pl> napisal(a):
> Jestem przekonany, ze mozna to sprytnie obejsc - materialy uzyskane
> w wyniku nielegalnego podsluchu nie musza byc przedstawione na
> rozprawie.
W procesie mozna dowodzic tylko na podstawie materialow uzyskanych zgodnie
z obowiazujacym prawem, o ile wiem. Czyli na podstawie nielegalnie
podsluchanych rozmow mozna co najwyzej probowac znalezc dowody
w inny - legalny - sposob.
Mysle, ze trzeba byloby puscic na pl.soc.prawo streszczenie naszej dyskusji
aby dowiedziec sie jaka jest interpretacja prawa i praktyka sadowa w takich
sprawach.

> Zadzwon do mnie, to Ci dostarcze ;)
Heh ;-) Przez caly weekend sporo gadalem - poprosze o nagrania tych
rozmow ;-D

> --
> Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/

        Wojtek

--
  |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: wojciech-SPAMAWAY_at_cool.waw.pl ___|
  |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow  (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|