Re: InterNetia - komunikat prasowy

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 19:26:15 MET DST

Dnia 1 Apr 00 o godz. 20:56, Grzegorz Szyszlo napisal(a):

> nie wszystko naraz. w tej chwili wszystko w porownaniu z tpsa to jest
> jak sie wyraziles "g**** a nie konkurencja". a wiesz czemu? bo tpsa
> ma zagwarantowany przez panstwo monopol na polaczenia miedzymiastowe.
Nie ma. Ma na miedzynarodowe.
Przetargi na koncesje miedzymiastowe bodajze albo juz sie odbyly, albo sie
odbeda lada chwila...
A poza tym co to ma wspolnego z uslugami dostepowymi do Internetu???

> w kazdym razie, opierajac sie na notatce prasowej musze stwierdzic
> ze netia usiluje zaoferowac duuuuzo wiecej niz oferuje nam nasz
> "ukochany monopolista", lecz jednoczesnie istniejace ich serwisy
> nie maja zbyt wysokiego poziomu. powinni zrobic ruch w kadrach
Hm... sklonny jestem sie nie zgodzic z tym "duzo wiecej":
- dostep do Internetu - na analogicznej zasadzie jak w TPSA
- konta i miejsce na strone WWW? Mozna miec tego w diably wszedzie gdzie
  popadnie - chocby na Geocities czy Xoom-ie, jak ktos nie lubi polskich
  serwerow... Tez mi atrakcja...
- CDROM z softem do Internetu? No wolne zarty, ten sam soft jest na
  CDROMach dolaczanych do prawie kazdej gazetki komputerowej... Na pewno
  kazdy potencjalny klient ma to juz co najmniej w kilku egzemplarzach...
To w czym jest to "duzo wiecej"? Aha, tepsa ma przynajmniej serwer newsow -
jak dziala tak dziala, ale jest - a w komunikacie Netii nic o tym nie
bylo...

Krotko mowiac, Internetia = wiele halasu o nic.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl