Re: Kfiatek na free.net.pl?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 19:11:40 MET DST

Dnia 1 Apr 00 o godz. 7:09, Wiktor Łukasik napisal(a):

> Znajomy mnie poprosil, bym mu zalozyl konto internetowe. Jako dobry
> kolega postanowilem spelnic prosbe. Wchodze na stronke www.free.net.pl,
> w ramce "nowe konto" wpisuje imie i nazwisko delikwenta oraz proponowany
> username i klikam "dalej". I co sie moim oczom ukazuje - komunikat
> "Wystapił bł d: Używasz innego komputera niż używałeś wcześniej". Czy to
> moze jakies zaawansowane security??? Faktem jest, ze z wrazenia spadlem
> z krzesla.

Bez sensu.
Czy to oznacza, ze na to konto mozna logowac sie tylko z jednego komputera?
Zwlaszcza biorac pod uwage, ze konta na free.net.pl sa z shellem, nie widze
w tym zadnego sensu.
Zreszta im na tym free.net.pl cos nie dziala - porobili sobie np. skrypty
do konfigurowania przez WWW forwardu, procmaila, fetchmaila i temu podobnych
rzeczy, ale chyba nie dzialaja, bo np. na moim koncie nie widza tego, co
sobie wczesniej recznie poustawialem... Poza tym ostatnio ta strona pod
Netscape nie chciala mi sie wyswietlac, tylko pod IE (pewnie znowu jakies
niezamkniete <TABLE>...)
Ale co sie w sumie dziwic serwerowi, ktory w /etc/motd ma wpisane "Nic nie
dziala i nie wiemy dlaczego"... ;-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl