Re: InterNetia - komunikat prasowy

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sun 02 Apr 2000 - 02:23:39 MET DST

Adam Kułagowski wrote:
>A znasz powiedzenie "zamienil stryjek siekierke na kijek" ? . Tak tez mniej
>wiecej to wyglada . Netia jako konkurencja TPSA powinna sciagac klientow
>(pomijajac jej zasieg) . Jedna z tych metod mial byc atrakcyjniejszy dostep
>do inetu . A tu proponuja to samo co TPSA .

zarówno na pl.news.admin jak i na pl.internet.polip wielokrotnie
czytałem narzekania, że TPSA nie oferuje niczego poza dostępem,
w zamieszczonej ofercie przeczytałem znacznie więcej
poza tym - wiesz co to jest konkurencja? jakie są powody dla których
TPSA ma zaoferować lepsze warunki dostępu?

>A nazywanie "bezplatnym dostepem" swojej uslugi na tej grupie
>dyskusyjnej swiadczy tez nie najlepiej o powyzszej firmie .

czy w telefonach komórkowych dostęp do Internetu jest w cenie zwykłego
połączenia (nie mam i nie zamierzam mieć takiego telefonu - więc
nie wiem) ?

>Przy HISie TPSA Netia tym bardziej wyglada blado .

nie mogę mieć ani Netii ani HISa, więc jaka to dla mnie różnica?
(mieszkam w Białymstoku, TPSA rzekła, że może za rok zaczną zakładać)

>A konta pocztowe i inne
>detale nie swiadcza o wqaznosci takiej uslugi .

ile kosztują takie detale w innych firmach?

>To tyle

wiele już osób przy różnych okazjach mówiło mi, że jestem idealistą, ale
ja _naprawdę_ wierzę, że to właśnie konkurencja poprawia jakość usług,
wielokrotnie widziałem to na własne oczy... wystarczy, że będzie mogła
istnieć normalna konkurencja dla TPSA (z zagranicznym kapitałem, bez
względu na to, czy pochodzi z Niemiec, Izraela, Japonii czy Mozambiku)
ale w tym kraju jest na to mała szansa :-(