Re: Internetowy wizerunek ENSI

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 15:54:48 MET DST

On 00.04.01 Jaroslaw Zielinski pressed the following keys:

> W sumie do tego ma prowadzic ten drugi tekst
> (http://www.winter.pl/igraszki.html). Natomiast w miedzyczasie chcialbym
> wyjasnic pare zastanawiajacych mnie szczegolow, na przyklad to, dlaczego
> ENSI nie sprobowala nawet polubownego zalatwienia sprawy (nie
> skontaktowala sie ze mna), a z miejsca zaczela uzywac przeciw mnie
> prawnika.

Bo chcą Cię zastraszyć, co zresztą im się udało, sądząc po Twoich
wypowiedziach. Porozmawiaj o tej historii z prawnikiem zajmującym się
problematyką prawa prasowego. A następnie udaj się do nich z plikiem
wypisów. To, że ktoś chce z czymś iść do sądu nie oznacza, że ma prawo do
samego nawet pójścia.

Świat wokół nas się normalizuje, a to niestety oznacza, że straszenie się
prawnikiami będzie coraz częstsze, ale nie należy tego traktować inaczej
jak przekrzykiwanie się w piaskownicy i dyskusje ,,kto ma większego''.
W większości przypadków.

Robert

--
     Bastard Operator From 149.156.96.35 -- Robert R. Wal
Be responsible, respectable, stable but gullible, concerned and