Re: RBL # Re: prosba pouczenie (informacja)

Autor: Easy[R] (easy_at_polcelebs.com)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 13:47:48 MET DST

Krzysztof Czuma wrote:

> Nie. Tzn., ze RBL kontrolujac 5% administratorow moze (droga odpowiednich
> manewrow) zmusic cala reszte do uzywania swojej listy.

Nikt admina do niczego nie zmusi :)

> Rozumiem, ze prawidlowa definicja brzmi: "Spam, to jest to co p.Krzysztof
> Halasa uwaza za spam."?

Zgadza sie, to tak samo jak z pornografia, kazdy ma inna definicje :)))

> Bardzo interesujaca uwaga. Ja tez uwazam, ze srodki stosowane przez RBL
> nie sa skuteczne przeciwko "spamerom". Bo nie o "spamerow" tu chodzi,
> tylko o wprowadzenie powszechnej kontroli obiegu poczty.

Dokladnie. A pomyslec, ze internet w swoim zalozeniu mial byc bez
cenzury, wolnosc i anarchia... a tu prosze, niektorym sie kontrola marzy
:)))) Zdziwia sie :)

Izir

--
"Nie bedziemy wam mowic z kim sie kochac i jak" - Leszek Miller