Re: Niespodzianka! ''news.vogel.pl - Server Response: 440 postingnot allowed''???

Autor: isz_at_irc.pl
Data: Fri 31 Mar 2000 - 14:00:53 MET DST

Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_ite.waw.pl> wrote:

[...]

: Wiem o czym pisze - jakby mi placili to tydzien nieodchodzenia od
: komputera, przekopanie dokumentacji INN-a, przeczytanie stosownych
: RFC, pare krat piwa - i serwer stoi. Wchloniecie takiej wiedzy lezy w

Tydzień nieodchodzenia od komputera będąc tylko na diecie piwnej - to jest
jest dopiero coś ...

: zasiegu moich mozliwosci intelektualnych tyle ze nie za to mi placa i
: czasu na wgryzanie sie w owa wiedze niemam. Adminom z tepsy placa -

Ile płacą ? Nie zastanawia Cię duża rotacja na tym stanowisku ?

: powinni wiec w wiedze sie wgryzc i zrobic raz a porzadnie serwer news
: ktory by dzialal a nie dzialanie udawal...

Już Ci proponowano - zgłoś się do pracy w TP SA jako admin newsów za te
pieniądze co oferują.

: Aha, dokumentacja INN-a nic tu by nie pomogla - tepsa uparla sie na
: typhoonie serwe stawiac. Ale to tez kwestia wiedzy...

i polityki wewnętrznej firmy. Mniej ważne czy INN czy Typhoon, problem leży
w administratorze z odpowiednią wiedzą.

isz

--
 ------------- Ireneusz Szuca * IS141-RIPE * PGP welcome ----------------