Re: InterNetia - komunikat prasowy

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 22:59:14 MET DST

On 00.03.30 Alex pressed the following keys:

> No to ja powiem tylko tyle - A w d*.* se tą Internetie wsadźcie...
> Wracam do TPSA + HIS, którego zinstalowanie od ręki mi właśnie
> zaproponowali... Telekomuna, telekomuną, ale przynajmniej się rozwija

Tak, rozwija się... W tym kraju jest siedem milionów telefonów stacjonarnych
i pięć milionów telefonów komórkowych. To teraz odpowiedz sobie na pytanie,
jakimi funduszami dysponuje trzech operatorów GSM w naszym kraju i od kiedy
działają i spróbuj chociaż domyślić się, jak wyglądają analogiczne liczby w
TPSA.

Robert

--
Bastard Operator From 149.156.96.35 -- Robert R. Wal
When you are in it up to your ears, keep your mouth shut.