Re: Niespodzianka! ''news.vogel.pl - Server Response: 440

Autor: Malgorzata Krzyzaniak (zuzanka_at_transilvania.eu.org)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 18:40:01 MET DST

On Thu, 30 Mar 2000, Easy[R] wrote:

> Jezuuuuuuuuu, przeciez wlasnie o to mi dokladnie chodzi. Zeby provider
> mial nasze dane potrzebne do identyfikacji, ale nie rozprowadzal tych
> danych publicznie nawet w formie zakodowanej (ku uciesze gawiedzi) :)

        Ale tak przecież jest. Słyszałeś o czymś takim jak złożoność
obliczeniowa problemu i czas potrzebny do rozwiązania problemu? Jak
jednokierunkowa funkcja skrótu? Hint: gawiedź z zakodowanego numeru
telefonu moze wyczytać wierszyk o Marynie i jej szanownym siedzisku. Idź,
poczytaj, a potem wracaj rozmawiać z dorosłymi.

        Zuzanka

--
  Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak     ^. .^     http://3276979202/~zuzanka/
                                      = Y =