Re: [help plizz] Jak namierzyc spamera?

Autor: Marian Otremba (marian_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 11:50:13 MET DST

Jacenty napisał:

> Literki zauwazylem. Z tym, ze dwie jeszcze wczesniejsze literki wydaja sie
> sugerowac, ze czlowiek pracuje w oddziale austriackim IBM (myle sie?).

Trace pokazaju że połaczenie kręci się po europie i wyrażnie wskazuje na wiedeń
 9 geneva5.ch.att-unisource.net
13 ehni1br1.eh.de.ibm.net
14 vien1br1.vi.at.ibm.net 152.158.32.1
16 sungold7.at.ibm.com 195.212.29.23

{Teraz dodatkowo znalazłem, że poz 14 to rzeczywiście wiedeń ale pozycja
geograficzna 16 to New York |?. Może to tylko błąd. Komputer nie odpowiada na
ping. }

Po za tym cała domena 195.212.29.xxx należy od europejskich oddziałów ibm. Sa w
niej wszystkie zachodnio-europejskie oddziały. Nie ma tam jednak PL.

> Jesli facio jest czyscicielem szyb lub przynieswyniesiem w wiedenskim IBM,
> to myslisz, ze ktos z USA sie tym zainteresuje?

Jeżeli jest czyscicielem szyb to nie ma dostępu do firmowego komputera. Radzę
interweniować. Jak zaregują to nas poinformuj

  marian otremba