Re: skanowanie portów

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 09:40:00 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote:

> Jezeli stoi *poza twoim ogrodzeniem*, to nie ma zadnego obowiazku zadawania
> takiego pytania.

Wiesz, kazda analogia gdzies sie konczy. Skanowanie portow to predzej
sprawdzanie czy nie ma dziur w ogrodzeniu, czy wszystkie furtki sa
zamkniete, czy ktores okno da sie otworzyc z zewnatrz... Korzystanie z
konkretnej uslugi to dzwonek do jakichs drzwi. O ile w tym przypadku
moge sprawdzic z kim mam do czynienia i wpuscic lub nie, o tyle
szczegolowe ogledziny domu przez nieznajomych nie sa chyba standardowym
zachowaniem.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>