Re: InterNetia - komunikat prasowy

Autor: Grzegorz Kaminski (clouseau_at_poczta.fm)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 00:50:44 MET DST

Michal Rok napisał(a):

> KOMUNIKAT PRASOWY Warszawa, 29 marca 2000 r.
>
> INTERNET ZA DARMO

> Nowy pakiet usługowy to debiut Netii w podwójnej roli operatora
> telekomunikacyjnego i dostawcy usług Internetowych. Klienci InterNetii
> będą mogli nie tylko skorzystać z wysokiej jakości dostępu wdzwanianego
> do Internetu (dial up)

Mi ta "wysoka" jakosc kojazy sie z obskurna kartka z napisem "internet
7636465" wywieszona w BOKu. Z ktorego jak ktos kozystal to poznal ten
profesjonalna pazernosc w zjadaniu impulsow

> Po raz pierwszy w Polsce operator telekomunikacyjny oferuje taki zakres
> usług Internetowych.
>
> InterNetia dostarczy bezpłatnie swoim klientom specjalnie przygotowany
> CD-ROM, zawierający pełen pakiet oprogramowania niezbędnego do
> korzystania z Internetu (przeglądarkę Microsoft Internet Explorer 5,
> w tym program pocztowy Outlook Express) oraz dodatkowo aplikacje, które
> całkowicie automatyzują proces rejestracji.

To jest juz MISE pod linuxa

> skorzystać ze strony www.internetia.pl, gdzie założy
> konto i uzyska wszelkie potrzebne informacje.

Oczywiscie nie dziala

> Klienci InterNetii zapłacą jedynie za lokalne połączenia telefoniczne.

LOL

> Dodatkowo InterNetia zaoferuje swoim klientom pierwsze 5 godzin połączeń
> gratis oraz w godzinach pozaszczytowych połączenia o 20% tańsze niż w
> istniejącej taryfie.

Jezeli te 5 godzin na dzien to ok. jezeli na miesiac to jak je
wykozystam to i tak bede kozystac z bardziej profesjonalnej uslugi TPSA
Nie wiem czy dobrze rozumuje ale w godzinach pozaszczytowych obecnie
jest 50% taniej i ma to trwac do konca marca. Czyaby mialo podrozec