Re: InterNetia - komunikat prasowy

Autor: Lucjan Hirszmajer (lucek_at_guli.it.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 22:29:04 MET DST

Michal Rok wrote:

> KOMUNIKAT PRASOWY Warszawa, 29 marca 2000 r.
>
> INTERNET ZA DARMO
>
> Netia za poœrednictwem spółki InterNetia będzie oferować bezpłatnie
> pakiet usług dostępu do Internetu poprzez własne numery dostępowe
> poczšwszy od 1 maja br. Firma uruchomi punkty dostępu w następujšcych
> miastach: Warszawa, Toruń, Trójmiasto, Kraków, Poznań, Lublin, Katowice,

> Netia jest niezależnym operatorem telekomunikacyjnym, posiada 23
> koncesje, które obejmujš ok. 23 procent powierzchni Polski, gdzie
> mieszka 33 procent ludnoœci. Netia buduje sieć m.in. w pięciu z
> [...]

Co to jakies jaja ???

Oferta uslugi, ktora moze bylaby atrakcyjna jakies 3 lata temu ?

Pieprze ten biznes, rezygnuje z Netii, ISDN'a i daje podanie o SDI do
TEPS'y albo nawet dzierzawke bo i tak bardziej mi sie oplaca

" Internet za Darmo" ale numer, kogos tu sromotnie powalilo

Luc

P.S.
chyba pierwszy raz pisze na te liste ale jestem tak solidnie wkur...ny,
ze az musze sie wyladowac