Re: Niespodzianka! ''news.vogel.pl - Server Response: 440 posting notallowed''???

Autor: Lukasz Kowalczyk (lukasz_at_warszawa.home.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 17:10:14 MET DST

[ Gwidon Naskrent ]

> A ja mam konto na uczelni, i co? I nic. Tez musze korzystac z tepesa.

Faktycznie, kiedyś o tym pisałeś i wyszło chyba na to, że jednak AMU
udostępnia serwer news. Nie da się tam załatwić dostępu na hasło? Poza
tym zdaje mi się, że znalazłoby się parę osób (np. na pna), które
udostępniłyby Ci nieodpłatnie dostęp do swojego serwera news na hasło.
O ile pamiętam, nawet Pszemol sobie to jakoś załatwił (ale jeszcze przed
wprowadzeniem ograniczeń; nie znam szczegółów i pozostałych dramatis
personae).

> A to nawet sluszne. W koncu tepes uskutecznia model propagowany przez
> dekady - kazdemu po rowno (czyli malo, bo nie ma tyle zeby zadowolic
> wszystkich).

Nie każdemu, tylko tym, którzy z jakichś powodów zdecydowali się na
korzystanie z ich dialupu. Poza tym, to było chyba każdemu według
potrzeb. ;-)

--
Łukasz Kowalczyk