Re: transmisja TV

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 20:16:51 MET DST

Dnia 29 Mar 00 o godz. 18:40, marbasz napisal(a):

> Mam serwer dostępny, poprzez łącze stałe, w internecie.
> Chciałbym na żywo (tak jak transmisja bezpośrednia w TV) przekazać pewne wyd
> arzenie.
> Jak to się robi? Gdzie znaleźć informacje na ten temat?

http://www.wsp.krakow.pl/papers/av_mi.html , zerkinij sobie na podtytul
"RealMedia".
Bedza ci potrzebne:
- zrodlo sygnalu audio i video (np. kamera video + mikrofon)
- komputer z karta video, karta dzwiekowa i programem RealProducer wzgl.
RealEncoder, polaczony w miare szybkim laczem z serwerem
- program RealServer, do zainstalowania na serwerze
Programy sa do sciagniecie z http://www.real.com/
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl