Re: Internetia

Autor: Michal Rok (mrok_at_mrok.com)
Data: Mon 27 Mar 2000 - 21:26:48 MET DST

Witam,

Adam Kułagowski wrote:

> w momencie wygrania przetargu El-net (jak twierdzi) mial zagwarantowany
> "monopol" na konkurencje TPSA na rynku Warszawskim . Tak sie jednak nie
> stalo i Min. Łaczności ropisalo 2 przetarg ktory wygrala AFAIK Netia.

A to przepraszam - ale jakos z listu niespecjalnie bylo dla mnie
oczywiste, ze mowa o koncesji na telefony a nie na internet. A do
swiadczenia uslug internetowych w centrum W-wy wcale nie trzeba miec
prawa do budowania tam telefonow.

> A internet w Netii - wlasnie rozmawialem z synem czlowieka ktory to zalatwia
> w Netii i wg niego wiele wody Wisle/Odrze/Bugu uplynie zanim to sie uruchomi
> (Erricson ciagle przysyla nowa oprogramowanie z nowymi dziurami) :-)

Well... o ile wiem to sam w Netii pracuje i mam codziennie stycznosc z
tymi problemami. Ale nic to - zgodnie z obietnica jutro pojdzie do prasy
informacja o ofercie internetowej (28.03.00).

Michal

--
 Michal Rok,              for PGP key & home page see http://mrok.com/