CitySOS - 100zł miesięcznie, 128kbps

Autor: Miernik (miernik_at_internet.pl)
Data: Sun 26 Mar 2000 - 20:11:32 MET DST

Michal Szokolo wrote:

> Można prosić o więcej informacji? Mo mam z domu widoczność na Mariotta,
> więc może mógłbym się załapać...

Proszę przesłać e-mailem dokładną lokalizację.
Czy interesuje Pana łącze dla osoby prywatnej czy dla firmy?
Łącze dla firmy kosztuje od 2000 zł aktywacja, 700 zł abonament.
Może być zestawione dość natychmiastowo z każdego miejsca w Warszawie.

Łącze dla osoby prywatnej, o przepustowości 128 kbps kosztuje 600 zł aktywacja, 100 zł
abonament miesięczny.

Prosze o telefon 0-602 454 731, spotakm się z Panem, gdy wypełni Pan zamówienie, wtedy SOS
zainstaluje Panu łącze w miarę możliwości technicznych.

pozdrawiam,

        Miernik   /   / mailto:miernik_at_internet.pl
                 /   / tel.: +48 602 454 731
________________/___/ http://www.elka.pw.edu.pl/fundusz/miernik/