Re: SOS radiolinia "poprawka"

Autor: Miernik (miernik_at_internet.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 15:29:26 MET

Piotr Kotkowski wrote:

> Historia jest taka: pilnie poszukuje w miare niedrogiego, stalego dostepu do sieci.
> Rozwazalem wczesniej oferte SOS-u, ale po kilku rozmowach z niezorientowana pania i
> gluchych mailach zrezygnowalem. Postanowilem poczekac na HiS-a, dowiedzialem sie
> jednak, ze w Wawie nie bedzie go do konca roku! Zadzwonilem wiec jeszcze raz do
> SOS-u i panienka powiedziala mi o nowej ofercie - indywidualnych antenkach dla
> kazdego uzytkownika. Powiedziala takze, ze wymogiem jest, by antenka byla skierowana
> na Mariotta. Dzis udalo mi sie porozmawiac z bardziej kompetentna osoba i
> [...]

Przepraszam za duże opóżnienia...
Rzecz przedstawia się tak:
mamy trzy rodzaje anten kilenckich:
w uproszczeniu małą, średnią i dużą.
Mała antenka jest wlicznoa w koszt aktywacji, za pozostałe klinet musi zapłacić sam.
Prawdopodobnie okaże się mała antena nie załapie, jeżeli jets tam ten wieżowiec, jak
będzie się Pan chciał podłączyć, będzie musiał Pan kupić średnią antenę za 120zł +VAT,
lub w najgorszym wypadku dużą za około 400 zł +VAT.
Mała antena jest dookólna (nie-kierunkowa), pozostałe są kierunkowe.
Dodatkowo, jeżeli nie posiada Pan w komputzerze gniazda PCMCIA, musi Pan kupić kartę
udostępniającą gniazdo PCMCIA na ISA za 120 zł +VAT.

pozdrawiam,

        Miernik   /   / mailto:miernik_at_iname.com
                 /   / tel.: +48 602 454 731
________________/___/ http://www.elka.pw.edu.pl/fundusz/miernik/