Re: TPnet czy Intel

Autor: Szymon Juraszczyk (jorgus_at_isp.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 11:38:32 MET

In pl.internet.polip Radoslaw P. <radekp_at_alpha.net.pl> wrote:
> Dnia 15 Mar 2000 10:39:46 GMT, w artykule
> <slrn8cuqfd.h5m.jfox_at_mars.planconsult.com.pl>, jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.)

> Jest dokladnie tak jak piszesz.
> Z tym, ze zamiast "bardzo czesto" napisalbym "zdarza sie".

  Nie tyle bardzo często co CAŁY CZAS z różnym natężeniem w godz. 8-24.
Każda trasa którą przez ostatnie kilkadziesiąt sekund nic nie szło jest
zapominana (na ruterze brzegowym we Wrocławiu przez który przechodzimy).
Robiliśmy dokładne testy. Jak trasa raz "zaskoczy" i regularnie ją
"przepychasz", zwykle jest pamiętana. Przerwiesz "przepychanie" na kilka
minut i wrócisz - znowu pierwsze kilkadziesiąt pakietów pójdzie w kosmos.
  Według opinii specjalisty od rutingu z CST "ruter jest przeciążony i
czasami gubi trasy". Dla mnie to jest fenomen - owszem, przeciążony ruter ma
prawo gubić pakiety, ale trasy ???
  Spróbujcie przez 3 miesiące tłumaczyć swoim klientom "to wina Tepsy,
u nas wszystko w porządku". Jak długo będą to kupować ?

Pozdrawiam,

--
 __ /-/__  _______ ___ ___/_ Szymon Juraszczyk, e-mail: jorgus_at_isp.pl