Re: RBL # Re: prosba pouczenie (informacja)

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Sun 26 Mar 2000 - 12:22:28 MET DST

On Sun, 26 Mar 2000, smarkacz wrote:

[ o ORBS ]
> Cóż, rzeczywiście opublikowali listę, z czego wniosek dla mnie
> jedynie, że czas przestać ich traktować poważnie. :( Szkoda, bo przy
Dopiero teraz?
Oni od poczatku nie zaslugiwali na powazne traktowanie. Sorry, ale oszolom
ktory chce zbawiac swiat przy pomocy szantazu nie jest dla mnie nikim
powaznym.

> ostatniej dyskusji tutaj na ich temat byli najlepsi.
Hm... o ile pamietam to wnioski z "ostatniej dyskusji tutaj" na temat ORBS
byly nieco inne...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl