Re: skanowanie portów

Autor: Groniu (groniu_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 Mar 2000 - 11:18:37 MET

Jacek Popławski napisał(a) w wiadomości: ...
[...]
>wyproszony, czy zgłoszony do prokuratury? bo tu nie chodziło o
zbanowanie
>lecz wysłanie maila na abuse...

A co zrobisz jak ktos ci zamuruje jedyne dzwrzwi do mieszkania a ty
bedziesz w środku.

a) myslisz sobie luz i tak nie zamierzam wychodzic do konca zycia
wiec luz niech *se* muruje
b) reagujesz w jkis sposob

Tu nie chodzilo o zwykly scaning portow bo takie cos tez mam
czesto,,,, ludzie szukaja hostow z trojanmi i scanuja cale podklasy
IP. Ten gosc floodowal mi porty UDP co uniemozliwilo mi korzystanie z
czesci uslug.

Groniu ThE Bro