Re: wskazowki dot. netykiety (RFC1855)

Autor: Piotr 'VaGla' Waglowski (vagla_at_3w.com.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 11:09:34 MET

> proponuje, aby ci, co umieja po angielsku, zrobili sobie male cwiczonko
> i poczytali RFC 1855 (ftp://ftp.icm.edu.pl/pub/doc/rfc/rfc1855.txt).
> Jest to bardzo pouczajaca lektura zarowno dla uzytkownikow, jak i dla
> adminow.
> Natomiast nie znajacych angielskiego zapraszam na strone Grzegorza
> Sapijaszki "Netykieta i dekalogi sieciowe", opracowana na podstawie
> tego RFC: http://www.immt.pwr.wroc.pl/~sapi/sieci/netykieta/index.html
> Gdybysmy stosowali sie do opisanych tam zasad, mniej czasu
> poswiecalibysmy na potyczki, a wiecej na budowanie wspolnego dobra.
> [...]

dodatkowo czesc z tych spraw jest unormowanych w KC co staralem sie
wykazac w magisterce - naruszenia dobr osobistych i ich cywilnoprawna
ochrona na podstawie przepisow kc. artykul na ten temat jak dobrze poojdzie
ukaze sie w magazynie software (numer specjalny o bezpieczenstwie) ale to
sie jeszcze okaze :>> magisterka i artykul na mojej stronie :)
pozdrawiam

--
Piotr 'VaGla' Waglowski