Odp: TPnet czy Intel

Autor: Przemysław Gubernat (rep_at_k.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 09:54:48 MET

Użytkownik J.F. <jfox_at_friko6.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:slrn8cuqfd.h5m.jfox_at_mars.planconsult.com.pl...

> Pytanie do wroclawiakow: czy wam tez ostatnio tpnet dziala "w kratke" ?
> Bardzo czesto pierwsze polaczenie jest nieudane, a nastepne juz
> jakos dziala. I to nawet po kraju, o o zagranicy nie ma co wspominac.
> Tak mi to wyglada jakby cos po drodze "uczylo" sie nowego adresu,
> i przez chwile pamietalo.
> Tylko ze mtr i traceroute sugeruja ze poczatkowo nie odpowiada
> najblizszy router TPSA - wiec moze wina lezy w moim routerku intel 9300 ?
>
> A oczywiscie po "naszym" laczu pakiety hulaja w najlepsze ..

Najlepieł było to widac wczoraj gdy padł im router (albo Cisco 7500, albo
ten wirtualny
plączą się w zeznaniach). Wczoraj jak dzwoniłem na 0800 to słyszałem jak
dopisywali
konfigi (chyba routing)