Re: Portale - sprzęt

Autor: Formica (formica_at_go2.pl)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 13:33:50 MET

Użytkownik Ziemek Borowski <ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:slrn8curo6.h8f.ziembor_at_ludwik.ceu.edu.pl...
> Jaroslaw Rafa na pl.internet.polip:

> A skąd wiesz jak to będzie duży serwis?

Onecie,
> Jakby to napisać. Onet jest (i był) dużym portalem ogólnodostępnym. Autor
> pytania wspominał coś o portalu adresowanym do dość wąskiej grupy
> branżowej. A różnica skali może być zasadnicza.

Dokładnie tak - podobieństwo mojego serwisu do portala będzie tyczyło się
raczej ogólnej koncepcji, nie zaś wielkości jako takiej. Niemniej jednak
dziennie można spodziewać się kilkadziesiąt tysięcy "hitów" WWW czy klikuset
megabajtów poczty/newsów.

Jeśli chodzi o sprzęt, mniej interesują same serwery, bardziej chodzi mi
o kwestię podłączenia jako takiego: provider, przepustowość łącza (
router, firewall.

Czy ktoś się orientuje, jak te sprawy wyglądają w wypadku dużych serwisów
w Polsce (ze szczególnym uwzględnieniem portali) ?

Piotrek