Portale - sprzęt

Autor: Formica (formica_at_go2.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 15:17:46 MET

Witam!

Poszukuję informacji, jak wygląda od strony sprzętowej kwestia
podłączenia do Internetu dużego serwera WWW/Mail/News (co najmniej
kilkadziesiąt tysięcy odwiedzin dziennie na WWW, kilkadziesiąt
tysięcy darmowych kont pocztowych). Firma, w której pracuję myśli
właśnie nad portalem skierowanym do pewnej grupy zawodowej (nie
będzie to moloch typu WP czy Onet), a ja mam to oszacować "sprzętowo".

Może ktoś z grupowiczów wie, jak to wygląda w praktyce?

Piotrek.