Re: newbie...chcialby miec 2mb

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.linux.org.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 09:20:12 MET

Adam Kułagowski <fidor_at_fidor.komorow.pl> wrote:

> SOS ZTCW to ma 2 Mbit do NASK'u . Zrodlo : p. Śmietanko - osobnik zajmujacy
> sie podlaczaniem (rany jak to dumnie brzmi ;-) kolejnych sieci SOS . Jednak
> zdecydowanie odradzam tego providera . na razie spoznia sie o 3/4 roku z
> podpieciem Pruszkowa . Po drodze zmienili warunki podniesli cene o 40%
> maskarade zmienili na proxy , pasmo zcieli o 1/2 i jeszcze na stronie www o
> inwestycji w Pruszkowie zamiescili haslo "Przykladowa inwestycja" .

Przykładowa inwestycja, tak? Obcięli pasmo, tak? podnieśli ceny, tak?
Zmienili maskaradę na proxy, tak? I do tego inwestują w Pruszkowie, tak?

Mafia, panie dziejku, mafia...

Andrzej

--
I refuse to answer questions about my sex life. That is strictly private.
And my wife doesn't want anything to do with it either. (Bert Anciaux)