Re: Lacza "na swiat" ? (godziny pracy)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 11:00:48 MET

Dnia 14 Mar 00 o godz. 3:07, Jacek Piskozub napisal(a):

> Wniosek prosty. W godzinach pracy najgorzej jest w POL34, poza godzinami pracy
> w TPNET (patrz poprzednie postingi).
Punkt widzenia zalezy... itd. ;-)
Z moich doswiadczen to z TPNETem jest troche inaczej.
Kiedy pada lacze POL34-TEN155 to ruch zagraniczny z Cyfronetu idzie przez
TPNET.
I wtedy w tzw. godzinach pracy *w ogole* nie da sie pracowac, a wieczorem
jest nawet niezle...

Poza tym ty sprawdzales ruch *z Polski do USA*, a to moze sie diametralnie
roznic od sytuacji *z USA do Polski*, ktora nas tutaj najbardziej interesuje.
Z tego co wiem, to kierunek z Polski do USA np. w TPNET-cie zawsze wygladal
stosunkowo niezle...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl