Re: Odp: Lacza "na swiat" ?

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Sun 12 Mar 2000 - 17:14:06 MET

Pawoj wrote:

> Tylko proponuje przeprowadzic testy o roznych porach dnia i pingowac
> inne servery (flagowe sa zazwyczaj najmocniej obciazane, co wypacza wynik
> testu). Np. www.lodz.tpsa.pl zamiast www.tpnet.pl.

T, ale ja chce sprawdzic obciazenie bramki Polska<->reszta swiata, a nie
przeciazenia wewnatrz sieci. Specjalnie wybralem hosty malo obciazone. Pozatym
jest to jedeny wybor, przy ktorym nie mozna mi zarzucic, ze "wybieralem".
Swoje serwery eponimy wybraly same sieci!

Jacek

--
Jacek Piskozub
Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland