Re: Statystyki abuse@tpsa

Autor: Paweł Krawczyk (kravietz_at_alfa.ceti.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 16:26:23 MET

Marcin Debowski <agatekun_at_swu.pl.eu.org> wrote:

> a szczególnie zbliżona ilość interwencji krajowych i zagranicznych (*).
> Ponieważ jakoś mi się wierzyć nie chce aby zagranica padała ofiarą
> częstych mail-bombingów, więc chyba chodzi o włamania ?
> Mógłby ktoś to skomentować ?

Podejrzewam, że pod mail bombing podciągneli też spam i wtedy ten wynik
nie jest taki dziwny. Po prostu ludzie z zagranicy zgłaszają do abuse_at_tpsa.pl
spam przesłany przez polskie relay'e - adres TPSA mogą znaleźć np. we whois,
jako firmy dającej dostęp do Internetu właścicielowi niezabezpieczonego
serwera SMTP.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/