Re: Czeste awarie w POL34 :-(

Autor: JS (xyz_at_post.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 09:05:10 MET

"Wojciech Myszka" <W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl> wrote in message

> AK > Analizuj. Jakie sa alternatywy? Polpak? *g*
> AK > karp
>
> Wez pod uwage ze POL34 powstalo *od zera* na potrzeby uczelni. (NASK
> tez - choc to inna sprawa.)
>
> Analizujmy: skoro sa problemy (po niemieckiej stronie) - trzeba szukac
> alternatyw...

Jest alternatywa:
prawidłowo pracują serwery, które mają połączenie poza POL34 i jakiś taki
serwer trzeba wskazać jako serwer SMTP na naszych serwerach. Poczta wyjdzie
najpierw na ten przejściowy serwer mający połćzenie ze światem, a dopiero
potem poleci wg listy odbiorców w mail'ach.

U mnie działa perfekcyjnie. Co prawda za granicę można tylko wysyłać w ten
sposób pocztę, ale przynajmniej serwery zostają odciążone z zalegającej
poczty do wysłania.

Kuba