Re: Czeste awarie w POL34 :-(

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_us.edu.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 16:02:17 MET

RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote in
<13C352C6E8D_at_inf.wsp.krakow.pl>:

>Chodzi mi oczywiscie o lacze zagraniczne POL34-TEN155.
>Jak dzialalo, to dzialalo bez problemow (dluzszy czas po
>uruchomieniu). Od kiedy pod koniec stycznia byl ten wielki pad, to
>teraz posypaly sie awarie jedna za druga... :-( Obecna to juz chyba
>trzecia w ciagu poltora miesiaca...
>:-(((

Wlasciwie to wczoraj tez myslalem o tym aby to jakos skomentowac.
Jednak gdy sie przez chwile zastanowilem, uznalem ze nie ma czego
komentowac. ZTCW awarie nie sa zwykle w POL34, ale gdzies w Niemczech,
i tak naprawde to my wychodzimy na solidnych, a Niemcy na niesolidnych.
A poza tym kazde urzadzenie ma prawo sie zepsuc, problem tylko w tym,
ile czasu zajmuje przywrocenie sytuacji do normy. A z tym - u Niemcow,
jak widac, nie za dobrze.

A tu od 1 marca lepsze polaczenie, i pech - nie mozna z niego
korzystac.

Maciek