Re: jaki program do WWW !???

Autor: Bastor (bastor_at_chrobot.krakow.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 15:23:42 MET

Pewnego pięknego dnia Maciek <waran_at_pol.pl> napisał:
> smieszne , bardzo smieszne

> Użytkownik Groniu <groniu_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:8a2vdv$pb7$1_at_sklad.atcom.net.pl...

po pierwsze NTG, po drugie odpowiadaj pod cytatem bo potem się wszyskto psuje,
po trzecie to byłem kiedyś przypadkiem na premierze bodajże Windows 98 i sam Jacek
Myrcha z Mirco$oftu (wtedy szef na Polske) zadał ludziom na sali zagadke: Jaki
jest najlepszy edytor html pod Windows, a potem sam odpowiedział
MS Visual Notepad ;-))))

Bastor

--
Sebastian Maliszczak * bastor_at_ciapek.uci.agh.edu.pl * IRC #rancho #prk
http://www.chrobot.krakow.pl/bastor  *   http://azyl.chrobot.krakow.pl