Re: Internet przez kablowke - PTK?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 23:14:02 MET

"Artur Borecki" <wizard_at_alpha.net.pl> writes:

> Ostatnio pewien agent PTK probowal naklonic mnie do zmiany kablowki
> (aktualnie mam Aster City).
> Twierdzil ze internet bedzie w ciagu 0.5 roku, kazdy dostanie wlasny modem,
> cena maks. 80 PLN.
> Czy to prawda czy raczej kolejny chwyt reklamowy?

Raczej chwyt.

Do mnie raz na jakis czas przychodzi pan z Aster City (Warszawa,
niewielkie nowe osiedle na uboczu) i opowiada o internecie (o ilosci
programow TV nie opowiada, bo jak idzie to widzi antene Wizji, to juz
go chyba odpowiednio nastawia). Jak go przycisnalem, to powiedzial,
ze zadnego Internetu nie bedzie, bo maja podlaczac tylko tam, gdzie
dziala takze (chyba) PTK, tj. aktualnie w jakiejs puszczy.

Z Wizja zreszta bylo tak samo, mieszkancy przez pare miesiecy chodzili,
kombinowali, zbierali podpisy, i zadnej kablowce sie nie oplacalo mimo
kilkuset osob chetnych.
Aster City to miala chyba do polozenia ze 300 m kabla, pewnie nawet
nie za swoje pieniadze, ale sie im nie oplacalo. A teraz mieszkancom sie
nie oplaca rezygnowac z anten, bo kabel AC juz jest.

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator