Re: Dialup Trojan???

Autor: Easy[R] (easy_at_polcelebs.com)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 20:37:57 MET

"Miecz - Sławomir" wrote:

> Nie znam na tyle prawa, ale uwazam,
> ze te osoby, ktore zostaly nabite
> w przyslowiowa butelke powinny
> swoje ewentualne roszczenia
> materialne skierowac, jesli prawo na to
> pozwala, rowniez pod adresem wlasciciela
> w.w. strony, ktory - jak sie teraz
> okazuje - z pelna premedytacja umiescil
> ta reklame, dzieki ktorej niektorzy stana
> sie w jednym dniu bankrutami finansowymi,
> bo moralnymi stali sie juz dawno temu...
> W koncu gorszyciel "Easy[R]" tej reklamy
> za darmo nie umieszczal.

Pani Slawku, a jak ktos reklamuje piwo a nastepnie jakis idiota sie
napije, siadze za kierownica i spowoduje wypadek, to kogo Pan bedzie
sadzil ??? Browar ????

Oczywiscie, ze z pelna premedytacja umiescilem ta reklame i bede ja
umieszczal nadal.
Program podczas instalacji informuje ze bedzie polaczenie miedzynarodowe
oraz nawet podaje numer telefonu pod jaki bedzie dzwonil.
Nie moja wina ze niektorzy nie czytaja co instaluja tylko klikaja
bezmyslnie "I agree" aby szybciej dostac sie do panienek :)))

POzdrawiam
Izir