Gdzie zestawienie/porównanie ISP ?

Autor: Krzysztof P. Jasiutowicz (kpjas_at_priv1.onet.pl)
Data: Sun 05 Mar 2000 - 10:55:48 MET

Witajcie,

Mam pytanie gdzie mogę znaleźć zestawienie polskich ISP
( dostarczycieli internetu ) ?
Interesuje mnie web hosting ze wszelkimi bajerami
(SSI,CGI,BAZY,logi,dostęp shellowy etc )

Poza tym jakie są wasze typy ponieważ jeszcze ważniejsze
od korzystnej ceny jest tkz. credibility - wiarygodność
danej firmy Czy serwis nie będzie "leżał" albo firma nie
zwinie swojej działalności.

dzięki.
Pozdrowienia,
kpj.

--
Krzysztof P. Jasiutowicz, M.D     | Czestochowa, Poland ...
kpjas_at_priv1.onet.pl               | Linux 2.2.13 Red Hat 6.0 KDE 1.1.2