Re: Internet przez kablowke - PTK?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 05 Mar 2000 - 11:57:29 MET

Dnia 4 Mar 00 o godz. 21:53, Artur Borecki napisal(a):

> Ostatnio pewien agent PTK probowal naklonic mnie do zmiany kablowki
> (aktualnie mam Aster City).
> Twierdzil ze internet bedzie w ciagu 0.5 roku, kazdy dostanie wlasny modem,
> cena maks. 80 PLN.
> Czy to prawda czy raczej kolejny chwyt reklamowy?
Przynajmniej w Krakowie to PTK od trzech lat mowi, ze internet w kablu
bedzie za pol roku. ;->
A z mojej prywatnej rozmowy z jakims waznym czlowiekiem z PTK na
ubieglorocznej konferencji "Miasta w Internecie" wyniklo, ze internetu w
PTK _nie_ bedzie w przewidywalnym czasie, bo wedlug ich obliczen im sie to
nie oplaca...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl