Re: Czy da się sprawdzić istnienie e-mail'a?=

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Sat 04 Mar 2000 - 01:19:28 MET

Dnia 02 Mar 2000 19:29:49 +0100, Samotnik zeznaje:

>Lub tyle, ile administrator _chce_ mu udostępnić.
        Dlaczego administrator miałby chcieć udostępniać info o luserach?
Może miałby zbierać od każdego kartę z podpisem i numerem PESEL, w których
pozwalają na udostępnianie ich danych osobowych via finger?

bart

--
"According to the obituary notices, a mean and unimportant person never dies."
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/